Re: bład limitu czasu drukarki

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 08:02:04 MET DST

Użytkownik Krzysiek <silverman_at_oldschoolmotherfucker.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:Xns9208DA2C6D3D6silvermango2pl_at_153.19.0.141...
> "iwona " <iwonad_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl>, wrote in

> a) odinstauj i zainstauj ponownie najnowsze sterowniki
przy okazji sciagnij najnowsze

> b) sprawdz na innym komputerze drukarke

jak równiez komunikację - kabalek nie za długi ??

> c) sprawdz czy dobrze zainstalowales tusz

bardzo istotne - kiedyś np. wkladając porysowalem sciezki na tuszu biegnące
do glowicy i byly wlasnie tego typu jaja - podabnie jest jak jeden pajac u
mnie w robocie wlozył tusz bez odklejania folii z glowicy - kilka sciazek
zwierało a kilka nie i tusz byl juz do wywaleniaq

> d) drukarke oddac do serwisu

jak jest na gwarancji bo jak nie to zedrą z ciebie kase tylko