Re: bład limitu czasu drukarki

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Wed 08 May 2002 - 21:27:29 MET DST

"iwona " <iwonad_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl>, wrote in

> Witam
> Taki właśnie błąd wyskakuje mi przy próbie druku na HP 840C (win 98).
> Zmiana ustawień nic nie daje.
> Przy okazji komp żąda czasami ode mnie ponownej instalacji kolorowego
> tuszu lub restartu systemu :((
> Dopiero co wymieniłam czarny tusz i właśnie od tego momentu nic nie
> mogę wydrukować.

a) odinstauj i zainstauj ponownie najnowsze sterowniki

b) sprawdz na innym komputerze drukarke

c) sprawdz czy dobrze zainstalowales tusz

d) drukarke oddac do serwisu

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!