Re: Maxtor - halas

Autor: The_EaGle (theeagle_at_[NOSPAM)
Data: Thu 09 May 2002 - 02:31:15 MET DST

"ritek" <ritek_at_go2.pl> wrote in news:abc3fn$7l3$1_at_news.tpi.pl:

> najbardziej mnie trapi tak jak napisalem ze obracajac dysk wokol osi
> silnika slychac poruszajace sie talerze
> Wydaje mi sie ze przy tak niskich obrotach (ledwo krecece sie) nie
> powinno byc tego slychac
> (powinienem porownac z innym takim samym maxtorem)

Nie wydaje mi sie zeby talerze obracaly sie w dyskach ze zmienna
predkoscia. Jezeli masz 7200 to obracaja sie tak non-stop chyba ze
przejdziesz w stan spoczynku to staja.
Natomiast glowice moga sie poruszac lub nie ale talerze wg mnie wiruja caly
czas z ta sama predkoscia...

--
Best regards
             The EaGle