Re: Maxtor - halas

Autor: ritek (ritek_at_go2.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 22:58:00 MET DST

> Jezeli cichy jest na dloni to moze go zle przykreciles do obudowy.

o juz go przykrecalem na rozne sposoby
napewno tak samo jak poprzednika IBM 20GB 7200 na cztery srobki
z obudowy wyjmuje sie taki blaszany pojemnik na dwa dyski i jeden FDD
(lub dwa FDD i jeden HDD jak kto woli)
przykrecalem w rozne miejsca
dalem po lewej stronie i prawej paski papieru z czterech warstw
(pomiedzy pojemnik a scianki dysku) a pod srubki podkladki gumowe
nic to wlasciwie nie dalo

najbardziej mnie trapi tak jak napisalem ze obracajac dysk wokol osi silnika
slychac poruszajace sie talerze
Wydaje mi sie ze przy tak niskich obrotach (ledwo krecece sie) nie powinno
byc tego slychac
(powinienem porownac z innym takim samym maxtorem)