Problem ze sprzętem

Autor: Robert Zieliński (rob_zielinski_at_wp.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 23:34:41 MET DST

Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu: w W98 widać napęd CD, ale po włożeniu
płyty jest niedostępny, urządzenie nie jest gotowe. W DOS tak samo,
komunikat: CDR101: Not ready podczas odczytu. W innym komputerze działa
sprawnie. Może to ma jakieś znaczenie - nie mogę uruchomić na nim sieci, a
jak instaluję kartę SCSI (aby wykorzystać CD-RW) nie działa klawiatura.
Podejrzewałem BIOS, lecz po wgraniu najnowszego nic się nie zmieniło. Płyta
to JetWay 663AS PRO z VIA KT133. Próbowałem z CD-ROM i DVD-ROM. Dziękuję za
wszelkie sugestie.

Robert