Re: coś nie tak z cd

Autor: nuclear2001_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 08 May 2002 - 23:24:19 MET DST

> na poczatek sprobuj podlaczyc inny cdrom
nie miałem takiej okazji, ale podłączyłem mój cd na innym kompie, i ono
spostrzeżenia:

coś chyba z cd - na innym kompie też nie działa - jest wykrywany, jedynym
problemem jest to, ze po włożeniu płytki, płytka się nie kręci, a próba wejścia
na płytkę kończy się komunikatem takim jak przy braku płyty. bezpieczniki są w
porządku, co jeszcze można sprawdzić?
u mnie też identycznie (wykryło go po reinstalacji sterowników płyty głownej)