Re: resetowanie kompa

Autor: ZeroG (zerog_at_toya.net.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 22:58:55 MET DST

----- Original Message -----
From: "Maril" <maril_at_kki.net.pl>
To: <pl-comp-pecet_at_newsgate.pl>
Sent: Wednesday, May 08, 2002 10:45 PM
Subject: resetowanie kompa

> Mam taki dziwny problem. Otoz moja kobieta ma kompa, zakupionego w pewnej
> duzej firmie na O. Komp ma plabe gwarancyjna niestety i problemem jest
> resetowanie.

<ciach>

Miałem podobne objawy, tylko że przy AMD. Też się zaczął resetować
bez powodu w losowych momentach. Okazało się, że to proc. Włożona
w te same bebechy sześćsetka doginała radośnie, podczas gdy nowy
dureń 1GHz padł. Został wymieniony i się uspokoiło. Za miesiąc znowu
padło, ale tym razem płyta (objawy te same). Taki zbieg okoliczności,
bo na nowej płycie ten duron śmiga od 4 miechów i bez problemu.

pzdr,
[G.M.]-=ZeroG=-