resetowanie kompa

Autor: Maril (maril_at_kki.net.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 22:45:13 MET DST

Mam taki dziwny problem. Otoz moja kobieta ma kompa, zakupionego w pewnej
duzej firmie na O. Komp ma plabe gwarancyjna niestety i problemem jest
resetowanie.
Otoz resetuje sie w roznych momentach (nawet na pierwszym screenie, bez
zaladowanych win). W serwisie byl juz trzy razy i jest ciagle to samo.
Wymienione byly: zasilacz, kondensatory na plycie jakies i ciagle to samo.
Komp w serwisie nie resetuje sie i mili %$%$&% panowie rozkladajac rece i
wciskaja mi, ze wydaje nam sie. Przy podlaczonym samym monitorze jest to
samo (wszystko odlaczone), a monitor chodzil z moimi kompami bez problemu.
Procesor to celeronek 555, plyta jakas tylko im znana.
Co to moze byc? Moze ktos ma jakis pomysl. Czy procesor przy przegrzaniu
resetuje sie czy zawiesza ? Bo ja stawiam na wiatrak w procesorze.

I jeszcze jedno - nie ja jej doradzalem, bo wtedy jak kupowala, nie byla
jeszcze moja kobieta i dlatego kupila w dupietaj, drogiej firmie na O.
Wszelkie sugestie i wlasne doswiadczenia mile widziane, bo jak nie powiem im
co maja wymienic, to sie skonczy gwarancja a komp sie bedzie resetowal.

Piotr