Re: Wiatrak w obudowie - czy jest sens instalowac?

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Wed 08 May 2002 - 11:24:23 MET DST

Artur wrote:
> Upatrzylem sobie "jakiegos" Mastera za 40 PLN. Czy jest sens montowania
> dodatkowego wentylatora jezeli moj proc (A XP 1700+ nie podkrecony), w
> normalnym trybie pracy osiaga 51 stopni, a przy obciazeniu dochodzi gora do
> 54 stopni? Poza tym posiadam Maxtora 40 GB/7200, wiec czy on sie grzac nie
> bedzie? No i co z grafika (GF2 Ti)?

Chyba nie ma sensu. Zyskasz max kilka stopni.

> Jezeli jest sens, to:
> - czy zalozyc wentylator na wdmuch, czy na wydmuch? (a moze dwa jeden
> wdmuch, drugi wydmuch, ale co z tego bede mial, poza wydaniem dodatkowych 40
> PLN?)

Ja mam z przodu co pcha powietrze w glab pobudowy a drugi z tylu wypycha
poza obudowe.

> - czy podlaczyc go do FAN na plycie (mam jeszcze 3 wolne), czy bezposrednio
> do zasilacza (cooler sprzedawany z przejsciowka)?

Jak masz wolne to czym sie przejmujesz? Wal na plyte.

> - Ile mniej wiecej zyskam stopni na procku (w zime pracowal na 47 - 50
> stopni)?

Ja mam 43/46 na tym samym Athlonie.

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/