Re: TFT - czy juz ?? (winowajca)

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 11:59:23 MET DST

No coz .... rozpetalem ten watek
ale widze ze w zsadzie jest 2 dyskutantow :)

Ok
Wiec tak nie jestem na 100% zdecydowany
obecnie waham sie jeszcze ale pomalu mi sie klaruje

Jak by na to nie patrzyc, korzysc jest - poczytalem sporo
o panelach LCD i "rozszerzylem" horyzony ... :))

Obecnie typuje taki wybor z CRT 19"

NEC FE-950 (ok 1700 zl)
Sony E-430 (ok. 1900 zl)
osiagalne "od reki"
(parametry IMO zblizone - moze koledzy cos podpowiedza ?
 Bardzo ladnie prosze :))

Sony G-420 .... wydaje mi sie byc ciut drogi, podobnie jak NEC 955 (ponad
2.500)
i nie wiem czy bede w stanie wykorzystac te parametry
Jesli sie zdecyduje ostatecznie na CRT to 19" postawie u siebie
a corka dostanie 17" Samsunga na ktorym obecnie ja pracuje

Jesli jednak LCD to wybor padl by IMO na
15" ASTRON 15EX6 (ok. 2000)
15" EIZO FlexScan L365 (ok. 3000 zl)
Niestety nie mam w zasiegu (obecnie) mozliwosci
sprawdzenia organoleptycznego tych modeli...

I aby rozwiac watpliwosci dlaczego jestem sklonny zaplacic wiecej za LCD
(pomijam szpan) :
- nie jestem profesjonalnym grafikiem, raczej ogladam juz gotowe efekty
 jesli nie bedzie widac denerwujacego smuzenia - przyjme ze jest ok - 30ms
wystarcza ?
(filmy, prostsze graficznie gry... wspominalem ze ma zastapic rowniez TV)
zyskuje sporo miejsca/wagi , oszczedzam energie, ladny design (stoi to w
koncu w domu)
Przypuszczam tez ze niebawem moga byc klopoty
z nabywca monitora CRT na rynku wtornym .... ale to sprawa marginalna
bo na sprzecie komputerowym chyba jeszcze wiecej sie traci niz na
samochodach :))

Pozdrawiam
Waldeusz