Re: Jak usunac ten problem?

Autor: Janek! (jasiek16_at_go2.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 22:47:35 MET DST

Ok

Juz wszystko wiem, potestowałem z wiatraczkiem. Oto co zauważyłem,

Regulowac sie za wile nie dało, bo już po minimalnym przekręceniu regulatora
wiatraczek stawał... może cos za mocny ten potencjometr...

Po tych doswiadczeniach, zastanawiam się czy może jednak dało by się go
zatrudnić do zwalniania obrotów wentylatora od zasilacza?

Poczytałem trochę o potencjometrach, i dowiedziałem sie że to w sumie zwykły
opornik, tyle że z mozliwoscią regulowania jego wielkosci/oporu...

Prosze o oświecenie w tej kwestii, bo niewytrzymam i wsadze go do
zasilacza.. [ w ramach relaksu przed maturą...]

pozdrawiam,
Janek!