Re: Jak usunac ten problem?

Autor: Janek! (jasiek16_at_go2.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 22:30:04 MET DST

> c) włączyć w obwód głośnika potencjometr regulujący jego
> głośność (uwaga jak wyżej) wraz np. z przełącznikiem
> całkowicie go wyłączającym

znalazłem jakis stary potencjometr, od składanego kiedys stroboskopu,

220kOhmów dobry będzie?

Do którego kabla go dostawic? Do PC speakera ida dwa czarny i czerowny, czy
to jakas róznica i czy da się go uszkodzić płytę w razie pomyłki?

Nastepnie do których wyjść z potencjometru podłaczyć roźcięty kabel, są
trzy...

Sorry za takie pytabua, ale sie na tym kompletnie nie znam...

Pozdrawiam,
Janek!