jaka drukarka

Autor: nospam_at_write.me.if.ju.must.haw.INVALID
Data: Tue 07 May 2002 - 21:53:23 MET DST

ale tania nie koniecznie w kupnie tylko _w eksploatacji_, zeby nie
bylo czegos takiego ze tylko firmowe kadridze i z tylko firmowym
tuszem na firmowym papierku za 100 zl, lepiej zeby to bylo uzadzonko
"ruskiego" projektu, nieskomplikowane ciezkie toporne jak krowa, a
zatem nie psujace sie tak latwo, nie interesuje mnie tam ilosc dpi
drukowanie nalepek itp...
wazne zeby stantard kadridza byl jak najtanszy, najlepsze to by byly
takie co by mozna napelniac w nieskonczonosc tuszem :)), czyli wlac
byle co czarnego tak zeby bylo tylko widac
(reszta da 2-gim miejscu, kolor w ogole mnie nie interesuje)

--
Gdzie wszyscy mysla tak samo,
nikt nie mysli zbyt wiele.