Re: Plaski kineskop i warstwa antyodblaskowa

Autor: cisu (cisu_at_o2.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 21:30:37 MET DST

Użytkownik "Exeqtor" <rfrankow_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

| Ale czy jesli juz np. zejdzie ta warstwa calkowicie z kineskopu to dalej
on
| bedzie wyswitlal obraz poprawnie. Czy ta warstwa ma wplyw na jakosc
obrazu?
| Zapomnialem napisac ze moj monitor to Sony E220.
|
| Pozdrawiam
| Exeqtor

Cze! Oczywiscie ze swiecil bedzie tak jak wczesniej, nawet lepiej. Ja ta
warstwe zdrapalem juz do konca. Gdzieniegdzie zostaly tylko kropki, glownie
w rogach ekranu. Moj monit ADI gt56 jest na trinitronie wiec moze to domena
tych kineskopow? :)
Jest tylko jeden problem, strasznie sciaga kurz, no i strzela jak sie zapala
(tak sie elektryzuje, wiecie o co chodzi...).
pozdro cisu