Re: Plaski kineskop i warstwa antyodblaskowa

Autor: Exeqtor (rfrankow_at_poczta.fm)
Data: Tue 07 May 2002 - 15:53:50 MET DST

Użytkownik "cisu" <cisu_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> Osobiscie radzilbym uwazac na te plamki, mam ADI GT56, ktory kupilem
wlasnie
> z taka wada, tzn. w jednym miejscu mial plamke wielkosci 0,5cm2 (kupilem
go przecenionego oczywiscie) no i tak czyscilem ze warstwa
antyodblaskowo-antystatyczna znikala coraz bardziej za kazdym czyszczeniem.
> Panowie od ADI powiedzieli mi ze to byla wada polozenia tej warstwy na
szkle kineskopu (btw to jakies zwiazki silikonu i czegos tam...) Stanowczo
odradzam mocnego czyszczenia!!!

Ale czy jesli juz np. zejdzie ta warstwa calkowicie z kineskopu to dalej on
bedzie wyswitlal obraz poprawnie. Czy ta warstwa ma wplyw na jakosc obrazu?
Zapomnialem napisac ze moj monitor to Sony E220.

Pozdrawiam
Exeqtor