Re: TFT - czy juz ??

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 14:51:21 MET DST

> hm ...
> powiedzmy inną jakość.
> no bo nie możemy zdecydowanie powiedzieć, że LCD
> jest gorszy - to by było za proste i wszyscy byli by
> szczęśliwi :-)

przecie było pisane, że ma więcej wad niż zalet w stosunku do CRT więc jest
gorszy. Może być lepszy ale tylko w pewnych zastosowaniach, albo raczej dla
tych którzy cenią właśnie te zalety które posiada.

> chyba nie o to chodzi
> marny to byłby szpan, gdyby ów LCD poza wyglądem
> nic sobą nie reprezentował.

ech ja też uważem, że wielu bardziej nim szpanuje niż potrzebuje.

> a jednak sprzedaż LCD stale rośnie

IMHO to rośnie dlatego, że:
1. ludzie nie są świadomi jego wad i jak go qpią to wszystkim zachwalają
jaki to fajny monitor. kto się przyzna, że jest gorszy od poprzedniego skoro
wydał na niego tyle siana?
2. ludzie widzą w tym okazję z tego względu, że mają coś co niedawno
kosztowało tyle pieniędzy i było dla każdego przeciętnego zjadacz chleba
szczytem marzeń. ja to słyszę tylko, że ten a ten to qpił sobie panel LCD po
atrakcyjnej cenie a jakoś nikt się nie chwali jakie on to ma wspaniałe
prarametry.

Pozdro. Seba