Re: UPS do domu - jaki?

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 12:15:30 MET DST

Użytkownik "Tomek Głowacki" <tomek_at_pseinfo.pl> napisał w wiadomoœci

> Mam pytanko, czy te wszystkie ups'y z dolnej półki potrafią stabilizować
> prąd? Bo kiedyś czytałem, że większość to po prostu bierne bateryjki
> zapasowe z przetwornikiem i falownikiem.

O ile mnie skleroza nie myli w ostatnim chipie mozesz troche poczytac o
ups-ach
IMO tylko drogie modele pracuja on-line z akumulatora nieustannie go
doladowujac
Wiekszosc wykonuje funkcje przelaczenia na baterie przy padzie zasilania
czesc modeli ups-ow koryguje napiecie zasilania sieciowego
obnizajac go lub podwyzszajac zanim stwierdzi ze jest calkiem zle i
przechodzi na baterie

Pozdrawiam
Waldeusz