Re: TFT - czy juz ??

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 10:26:18 MET DST

> Wiec jak z tym smuzeniem ? Producenci na ogol podaja czas odpowiedzi 25ms
> Czy przy ogladaniu TV lub DVD bedzie to denerwujace ?

Przy DVD może nie ale podczas grania tak (mówię np. o dynamicznych FPP)
Tak jak mówiłem nie sugeruj się że producent podje czas realcji np. 25ms bo
wielu producentów podaje dwa czasy tzw czas opadania i narastania. A dopiero
zsumowanie tych czasów daje "całkowity" czas reakcji.
 Więc np. 25 czas narastania i 15 opadania daje razem czas reakcji 40ms .
Dużo producentów podaje tylko jeden z tych czasów , inni wogóle pomojaja te
dane ...
Więc musisz naprawę uważać ...

> To wlasnie dla corki ktora raczej nie bedzie grac w bardziej dynamiczne
> strzelanki
> a w grafice 16 czy 32 bitowej pewnie wiekszej roznicy nie zobaczy

Jeśli tak to moze będzie to dobry zakup ...
Ale dobre panele to średdnio cena około 3000zł a za tą cenę kupisz naprawde
rewelacyjny monitor 19" a filmy z DVD jak i gry będą napewno atrakcyjniej
wyglądały (większy ekran)

> No i to jest wlasnie pewien problem - nie wspomne o zarlocznosci prada
przez
> 19"

Monitory 17" też zużywają podobną ilośc prądu jak ich 19" koledzy ...

> A moze macie rozeznanie nad jakimi modelami/procucentami warto sie
> zastanowic
> chyba raczej 15 TFT niz 17 (2x cena robi swoje....)

Ha , myślałem że mówisz o 17" "normalnym" monitorze ....

jesli chodzi o TFT to żadego chyba bym nie polecił. Ale spóbuj EIZO , podbno
rewelacyjne.

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///