Re: speedfan

Autor: sliver22_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 06 May 2002 - 13:25:26 MET DST

> napisz jaki masz system, jaki sprzet

Mam XP Pro , Athlona 1.7+, Ecs K7VTA3. Jak dotad to myslalem, ze temperatura
procka to jest ta skaczaca i dochodzaca do ok. 65st. ale gdy sprawdzilem po
restarcie w biosie to temp CPU wynosila 48st. Wciagu 20 sekund nie mogla
przeciez spasc o 15 st. wiec, ktora jest rzeczywista temp CPU, ta z biosa czy
ta z speedfan-a? Dodam, ze inne programy do monitoringu temperatury pokazuja
identyczne dane jak ten w temacie.