modem "miesza" w pamieci?

Autor: Zbigniew Rutkowski (rutkowskiz_at_zetokat.com.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 10:53:29 MET DST

Zamontowalem sobie ostatnio modem firmy Microcom i zaczalem miec problemy ze
stabilnoscia kompa. Srednio osiem na dziesiec polaczen z netem konczy sie
zawieszeniem, czasami wieszaja sie tez inne programy nie zwiazane z praca
modemu, zwlaszcza przy przelaczaniu okien, scrollowaniu itp. Sprawdzilem
karte graficzna - jest ok. Zaczalem podejrzewac, ze uszkodzony jest ram. I
tu jest ciekawa sprawa: jezeli pierwsza rzecza jaka zrobie po uruchomieniu
systemu jest test pamieci to pamiec okazuje sie byc ok, natomiast nie chce
działac modem. Z kolei jezeli po restarcie najpierw rusze modem (połączenie
z netem lub test modemu, obojetne) to (zakladajac, ze mam szczescie i komp
sie nie zawiesi) jezeli wykonam test pamieci, to okazuje sie, ze jest blad
(?!).
Pomyslalem, ze może to wina drivera ale nie mozna modemu zainstalować
inaczej, jako np. modem standardowy 36Kb.
Przerwanie modem ma osobne. Pozostale komponenty sa na pewno sprawne i do
tej pory calosc chodzila wyjatkowo stabilnie...
Czy modem jest uszkodzony?

Pozdro. Zbyszek

Aha - mój komp to D800, ECS K7VZA, 256RAM, GF2 Pixelview