Re: PS/2 czy USB??

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.WytnijTo.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 10:40:25 MET DST

Krzysztof Pawleta <pawletak_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Tutaj właśnie, widzę wadę: wszystko się musi bić o jedno przerwanie...
Jak to bic? Czy w sieci Ethernet 15 komputerow podlaczonych do
Ciebie _bije_ sie o jedno przerwanie?

Zreszta przewran w x86 jest malo :) Chyba lepiej zeby taka karta sieciowa
miala wlasne przerwanie i nie dzielila go z np. z adapterem SCSI niz
zeby KBD i mouse byly na oddzielnych przewaniach.

No tak, stary dobry DE :)

Pozdrawiam,

                                Krzysztof Oledzki

--