Re: Błedy HDD - Lost clusters i FAT

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 09:01:52 MET DST

Banan <krzy_ban_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Po zainstalowaniu Norton System Works 2k2 i krotkiej z nim zabawie
> zaczely wyskakiwac mi takie ciekawe bledy przy NDD/Scandisk:

jeżeli jeszcze za niego nie zapłaciłeś, to dobrze bo możesz go wyrzucić
i nie stracisz pieniędzy :>>> Programy Nortona tak mają, niestety. Były
dobre w czasach DOS-u, ale od tego czasu sporo się zmieniło w systemach
operacyjnych, a u Nortona widać stale ci sami programiści pracują i
niczego nowego się nie nauczyli. Pocieszę Cię, że gorsze problemy są z
antywirusem Nortona (ci, którzy dostali Klezem mimo zainstalowanego NAV
i świeżych definicji wiedzą o co chodzi)

B.