Błedy HDD - Lost clusters i FAT

Autor: Banan (krzy_ban_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 05 May 2002 - 23:38:48 MET DST

Witam
Po zainstalowaniu Norton System Works 2k2 i krotkiej z nim zabawie zaczely
wyskakiwac mi takie ciekawe bledy przy NDD/Scandisk:
- lost clusters - nie bylo by w tym nic dziwnego gdyby nie to ze po
'naprawieniu' one nadal sa i wyskakuj przy skanie
- Kopia tablicy FAT nie jest identyczna - podobnie j.w po naprawieniu nadal
sie pojawaiaju

Pomozcie, tylko nie mowcie ze mi sie dysk zaczyna rypac:)
Pozdrawiam