Re: temperatura procka

Autor: ...:: Buczo ::... (lbuczo_at_wp.pl)
Data: Sun 05 May 2002 - 23:55:14 MET DST

Użytkownik "Kacper" <kacper_grzybowski_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam pewien problem: gdy odpalam jakas gierke wymagajaca dobrego sprzetu
lub
> w wysokiej rozdzielczosci, gra idzie przez jakies 5-10 minut i sie wiesza.
> Czy moze byc to zwiazane z przegrzaniem sie procesora? Po poniownym
> uruchomieniu kompa (wiec po jakis 30, 40 sek.) temperatura mierzona za
> pomaca programu hardware monitor wynosi ok 60 stopni, wiec w momencie
> zawieszenia bedzie pewnie conajmniej 10 stopni wyzsza. Czy mam racje ?
jesli
> ktos ma jakies sugestie to bardzo prosze. Mam Athlona 1.7.

Jestem pewien ze jest to sprawka temperatury ! mialem to samo gdy w celu
wyciszenia coolera podpielem go na 5 V
Temp 60 jest juz temp powodujaca dosc odczuwalna niestabilnosc pracy
CPU.Pozatym temp 60 jest dosc duza , wydaje mi sie ze powinienes zmienic
coolera na wydajniejszego ! ja srednio przy gierach (ale UWAGA otwarta z
boku obudowa komp) mam 54 C.

> pozdrawiam

Ja rowniez.