temperatura procka

Autor: Kacper (kacper_grzybowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 05 May 2002 - 20:22:50 MET DST

Mam pewien problem: gdy odpalam jakas gierke wymagajaca dobrego sprzetu lub
w wysokiej rozdzielczosci, gra idzie przez jakies 5-10 minut i sie wiesza.
Czy moze byc to zwiazane z przegrzaniem sie procesora? Po poniownym
uruchomieniu kompa (wiec po jakis 30, 40 sek.) temperatura mierzona za
pomaca programu hardware monitor wynosi ok 60 stopni, wiec w momencie
zawieszenia bedzie pewnie conajmniej 10 stopni wyzsza. Czy mam racje ? jesli
ktos ma jakies sugestie to bardzo prosze. Mam Athlona 1.7.

pozdrawiam