Re: Barracuda i problemik z partycja(LBA????)

Autor: Rafi (rafels3_at_wp.pl)
Data: Sun 05 May 2002 - 13:13:27 MET DST

Użytkownik "WujkO" <wujko_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Mam problem
> Bowiem jest nowy zestawik: Cel 1Ghz, Clayton, Barracuda IV 40 GB
> I podczas instaacji Win mówi mi ze: "Nie moze odczytac ostatniego kalstra
> dysku C:.

Witam.
Ten problem występuje często, gdy płyta główna nie obsługuje dysków
większych niż 32 GB. Do poprawnej pracy spróbuj:

- za pomocą fdisk lub partition magic utworzyć dysk minimalnie mniejszy niż
pojemność całkowita dysku, wtedy ostatnie nadmiarowe sektory nie będą
zakłócać pracy scandiska,
- ograniczyć pojemność dysku do 32 GB (zworka na HDD).

Powodzenia!