Barracuda i problemik z partycja(LBA????)

Autor: WujkO (wujko_at_interia.pl)
Data: Fri 03 May 2002 - 14:09:12 MET DST

Mam problem
Bowiem jest nowy zestawik: Cel 1Ghz, Clayton, Barracuda IV 40 GB
I podczas instaacji Win mówi mi ze: "Nie moze odczytac ostatniego kalstra z
dysku C:. Klaster jest uszkodzony lub nieprawidłowo skonfigurowany system.
Być moze poprawne działanie dysku C wymaga właczenia bloku LBA lub partycja
dysku jest oznaczona niepoprawnie jako "non-LBA"
Po zainstalowaniu systemu i zigorowaniu tego błedu wyskakuje podobny
komunikat podczas Scandiscu , i nie skanuje.
Przestawiałem w BIOSie w Accaes Mode( w danych HDD) na LBA i to samo sie
dzieje, wczesniej było na AUTO.
Dodam ze partycja je\ak i pozostałe sa FAT32 i ustawiona na aktywną
Ma ktoś pomysł jak to rozwiązac ??

--
pozdro
          Wujko