Re: monitory podejscie sprzetowe ;)

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Sun 05 May 2002 - 09:24:32 MET DST

A ja też uważam że powinno się sprawdzać każdy monitor. Moja 17 chodzi na
1024 x 768. jakie dalibyście odświerzanie? wytrzymuje spokojnie 85 Hz.
Producent (nie zrobie mu reklamy) nic nie zaleca w instrukcji. Ja dałem 85
Hz i wtedy biały tekst na czarnym tle jest rozmazany. I to widać z 10 cm i
też widać z 2 metrów. Ale jak się przełączy na 60 Hz to efekt ten znika.
Obraz jak żyleta. Kto zgadnie jaką odpowiedź uzyskałem od serwisanta?
Nagrodą w tym konkursie może być tylko porządny, przetestowany monitor, dla
kolegi któremu odradzacie dokładne oglądanie.

Facet pomyśl przed zakupem, to są twoje oczy i twoja kasa

ToMasz