Re: monitory podejscie sprzetowe ;)

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Sun 05 May 2002 - 01:40:47 MET DST

> Jakie to parametry chciałbyś regulować których to porządna firma
> nie wyregulowała w fabryce porządnie? Tylko konkretnie poproszę... :-)

Nie wyregulujesz zielonej lub np. rozowej plamy w jakiejs czesci kineskopu
(degausem nie daje sie likwidowac). Nie wyregulujesz , jesli wygiecie
bocznej krawedzi (poduszka ) z jednej strony jest wieksze z drugiej
mnoiejsze. NIe wyregulujesz , jesli obraz jest rozmyty w jednym z rogow. W
monitorach z dolnej i srodkowej polki nie wyregulujesz bledow konwergancji i
wielu innych, ktorych tu nie wymienilem. Wiec albo masz oczy w d... , albo
takie rzeczy Ci nie przeszkadzaja. Ale ja wole dobrze wybrac urzadzenie w
ktore bede sie wpatrywal z bliska przez klka lat , kilka godzin dziennie.
WIEC NIKOMU NIE POLECAM kupowania monitora tak jak radzi Przemol prosto z
kartonu.

Robert P.