Re: dlaczego nie mogę otwierać niektórych stron?

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Fri 31 May 2002 - 14:59:19 MET DST

Użytkownik "Henryk" <osk_at_poczta.gr.pl> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczów,
>
> Od ok. 2 tygodni nie mogę otworzyć w przeglądarce (IE 6.0) niektórych
stron,
> np. onet, mystat, wp.
> Wyczyszczenie całej zawartości Temporary Internet Files pomaga ale
> jednorazowo. Przy ponownym połączeniu z internetem problem się powtarza.
> Czyszczenie kilka razy dziennie Temp i cookie to czynność upierdliwa
> szczególnie jak się nie wie o co chodzi jakby...
> Wirusów też nie ma jakby....
> Bardzo proszę o wyjaśnienie przyczyny takiego zjawiska, za porady typu
> "format C:" bardzo dziękuję.

> [...]

wejdz do C:\windows\cookies i wykasuj nazwa_uzytkownika @onet[3] lub
cos podobnego. W opcjach internetowych wylacz obsluge cookies i sprawdz, czy
onet Ci sie otwiera za kazdym razem. Jesli tak, to wykasuj ciacha od
wszytskich stron, ktore nie chca sie otwierac, w opcjach internetowych
adresy tych stron wpisz na liste zaufanych witryn (opcje internetowe,
zakladka zabezpieczenia, przycisk witryny), nastepnie wylacz obsluge cookies
dla zaufanych witryn (tez zakladka zabezpieczenia, przycisk poziom
niestandardowy). moze sa lepsze sposoby, ale jak nie znajdziesz lepszego
zrob wlasnie tak.

Robert P.