dlaczego nie mogę otwierać niektórych stron?

Autor: Henryk (osk_at_poczta.gr.pl)
Data: Fri 31 May 2002 - 12:34:01 MET DST

Witam grupowiczów,

Od ok. 2 tygodni nie mogę otworzyć w przeglądarce (IE 6.0) niektórych stron,
np. onet, mystat, wp.
Wyczyszczenie całej zawartości Temporary Internet Files pomaga ale
jednorazowo. Przy ponownym połączeniu z internetem problem się powtarza.
Czyszczenie kilka razy dziennie Temp i cookie to czynność upierdliwa
szczególnie jak się nie wie o co chodzi jakby...
Wirusów też nie ma jakby....
Bardzo proszę o wyjaśnienie przyczyny takiego zjawiska, za porady typu
"format C:" bardzo dziękuję.

Pozdrawiam,
Henryk