Re: Fat32 w Win2000

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Fri 31 May 2002 - 10:44:24 MET DST

<moresik_at_poczta.onet.pl>, wrote in

> Kiedys przekonwertowalem system plikow do NTFS na potrzeby Win2000.

Win 2k nie potrzebuje NTFS :P

> Nie za bardzo orientuje sie teraz, w jakis sposob moge przywrocic ten
> system plikow.

IIRC jest program pod win2k do konwertowania partycji.

> odpalic dosu, a po uruchomieniu komputera z dyskietki startowej Win98
> nie moge nic zrobic, bo mam NTFS.

Cos krecisz :) Juz nie przerabialem partycje nodos, fdiskiem z dyskietki
startowej win9x, wiec sie lepiej postaraj :)

> Bylbym wdzieczny gdyby ktos pomogl mi rozwiazac ten problem.

Tak wolge to bys sie udal na grupe posiwecona Twojemu sytemowi
www.nietagrupa.prv.pl

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!