Fat32 w Win2000

Autor: moresik_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 31 May 2002 - 10:31:07 MET DST

Witam
Kiedys przekonwertowalem system plikow do NTFS na potrzeby Win2000.
Teraz chcialbym wrocic do WinMe i musze wrocic z powrotem do FAT32.
Nie za bardzo orientuje sie teraz, w jakis sposob moge przywrocic ten system
plikow. Mam dwie partycje C i D. Chcialbym sformatowac partycje C i
zainstalowac na niej WinMe. Rzecz w tym, ze w Win2000 nie da sie odpalic dosu,
a po uruchomieniu komputera z dyskietki startowej Win98 nie moge nic zrobic, bo
mam NTFS. Bylbym wdzieczny gdyby ktos pomogl mi rozwiazac ten problem.

Pozdrawiam
Kamil
kamwoj_at_hot.pl