Re: Nowy dysk 7200 wolniejszy od strego 5400...

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 31 May 2002 - 10:29:34 MET DST

Użytkownik bolo <bolczerw_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ad79u2$ev4$1_at_news.tpi.pl...
> i juz masz odpowiedz
>
> zrob tak
> wyczysc stary dysk
> zrob sobie na niego kopie systemu ghostem (bedziesz mogl szybko wrocic jak
> by sie okazalo ze sie mylilem
> formatujemy nowy
> instalujesz system na nowym
> testujesz wydajnosc
> i smigasz zadowolony ;)

Ale nie widzę sensu. Co prawda wpierw miałem Samsunga 3.2 GB (DMA pod W98SE
nie działało), potem Quantuma EX (b.szybki, DMA pod W98SE działało
prawidłowo), a teraz ten MAXTOR (jak Quantum).
Prędzej bym przeinstalował nowe sterowniki od VIA, niż zrobił co piszesz.
Nowe sterowniki i tak mogą nie pomóc, ponieważ problem tkwi w konstrukcji
tego BIOSu na płycie. Już wiem wszystko i opiszę w innym poscie od nowa.

Maciej N.