Re: Czy Samsung robi dobre nagrywarki

Autor: Filip Ozimek (wytnij-filip_at_zamoyski.edu.pl)
Data: Fri 31 May 2002 - 10:28:56 MET DST

raku <raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl> wrote:

> mój kumpel ma _jeden_ - jakąś 17" (nie pamiętam typu)
> i moim zdaniem całkiem przyjemny
> nie zauwazyłem żadnych dziwnych rzeczy - obraz czysty i wyraźny

A ja mam 755DF i więcej żadnego produktu tej firmy nie kupię.
Po ok. roku monitor zaczął wydawać wysoki dzwięk przy większych
częstotliwościach/rozdzielczościach (ale nie większych
jak jest w manualu) nie wspominając już poświacie, której
nie da się zlikwidować (widoczna szczególnie nocą przy ciemnej
zawartości ekranu, a tego w sklepie nie widać).
Nie wspomne o żałosnej geometrii 753DF 2-3 sztuk
w mojej matki w pracy. Jednym słowem -- połowa
tych monitorów to odpady, które nie powinny wyjść
z fabryki.

--
* Filip Ozimek * filip(at)zamoyski.edu.pl * kiedys 2:480/33.56 *
Made with 100% recycled materials. No electrons were destroyed to write