Re: Athlon XP - jakie chlodzenie ...

Autor: splvr (dgim_at_box43.pl)
Data: Fri 31 May 2002 - 02:39:35 MET DST

"quapouchy" <gotti_at_skrzynka.pl> wrote in news:ad6dgv$gj8$1_at_news.tpi.pl:

> Przegladalem ceny roznego rodzaju wentylatorow na Athlony XP
> i jestem troche zszokowany cenami - czy naprawde nie istnieja
> jakies tanie (ponizej 100 PLN a blizej 50 PLN) i dobre
> rozwiazania w tym zakresie ? Czy ktos z Was kupil cos co
> dalo sie bezpiecznie zalozyc, nie ryczy jak lew przed obiadem
> i nadaje sie do procka z podkreceniem ...
>
> thx.
> -quapouchy

Pewnie, ze istnieja, wszelkiego rodzaju Titany chociazby TTC-D5TB, wentyl. b.dobry,
cichy i efektywny, a do tego niedrogi. W listopadzie kosztowal jakies 70-80 zl.
Teraz pewnie sporo stanial.Do tego dobra pasta termoprzewodzaca jak Arctic Silver
III badz II i juz. Tylko, ze on jest jedynie do 1.4-1.5, takze tylko wersje XP jak:
1600, 1700, no moze tez 1800+ wchodza w gre. Sprecycuj jakiego Athlona XP hcesz
kupic.