Jak sprawdzic kopie ?

Autor: Rafal (rfgl_at_poczta.fm)
Data: Fri 31 May 2002 - 02:31:57 MET DST

Mam nagrywarke TEAC w54e i chcialem zrobic kopie gry FIFA 2002 World
Cup, ktora jest zabezpieczona Safediskiem v2.0. Uruchomilem program Clony,
ktory wykazal owe zabezpieczenie i napisal zeby ustawic szybkie omijanie
blednych sektorow, w ustawieniach select fast error skip - odczyt x4, read
retries - 3, Error correction - none, wiec po nagraniu obrazu z takimi
ustawieniami, zaczalem nagrywac z pliku, zaznaczylem opcje zamykania sesji i
Amplify weak sectors. Po nagraniu plyty gralem w te gre. Komputer w czasie
gry, potrafi mi sie zawiesic. Nie wiem czy jest to spowodowane zlym
nagraniem plyty czy problemem z komputerem ( w innych grach komputer mi
sie nie zawiesza, ale te gry nie doczytywaly danych z kompaktu ). Czy jest
mozliwosc sprawdzenia czy plyta ktora sie nagralo jest identyczna z
oryginalna, jesli tak to jakim programem ?

rfgl_at_poczta.fm