Re: HP: drukarka z tuszem czy bez

Autor: bolo (bolo_at_irc.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 20:37:14 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jeszcze

co do 930 to tak bylo ze wyszlo mi na startach 300 stron a na normal size
okolo 900 stron wiem bo zrobilem to w 2,5 dnia wiec mialem dokladna kontrole
;)) drukowalem dokument 11stronicowy w 300 egzemplazach heh a najlepsze jest
ze drukarka to przezyla a spodziewalem sie ze padnie

> W droższych modelach dają więcej tuszu ;) Ale i tak mniej niż
> w osobnych zasobnikach, w mojej 930C firmowy tusz się skończył
> nieco szybciej niż potem dokupiony (przy praktycznie takim
> samym druku). Nadruki na zbiornikach oczywiście nie różniły
> się, po prostu w tych "drukarkowych" było pewnie mniej tuszu,
> niż by to wynikało z opisu ;)

nie doczytales do konca
roznily sie oznaczeniem na ostatniej pozycji-litera
z drukarka stanowia okolo 35% wielkosci dokupowanych
gdzies mam compatibility card jak bardzo chcecie moge poszukac i zeskanowac
ogulnie sa podzielone na start pak, standard size, extended size

pozdrowka
bolo