Re: Obudowy MODE COM

Autor: bolo (bolo_at_irc.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 20:41:13 MET DST

Użytkownik "bazio" <bazio_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^a coz to za cudo :)))
co w tym dziwnego ?
jak ktos ma malo kasy a potrzebguje na 2 monitory to odszukuje stara karte
graficzna na PCI i ja wtyka, odrobina szczescia i dlubaniny i masz dual head
a jak ktos ma wiecej kasy albo potrzebuje wiekszej wydajnosci to kupuje
sobie radeona ge forca albo matroxa z fabrycznym dualheadem na jednej karcie
efekt jest mniej wiecej taki sam (poza predkoscia ale ta zalezy liniowo od
zainwestowanej kasy)

pozdrowka
bolo