Re: sprzet

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 15:53:28 MET DST

"Wojtek" <wojtek.szremski_at_wp.pl> wystukał
(news:ad52h1$5vs$2_at_news.tpi.pl):

> on rozne informacje na temat systemu. mam pentium iv 1.4, 256
> sdramu.
Lepiej nie benchmarkuj, bo zawalu dostaniesz ;-)

> co jest tam napisane:
> current century: 20 (wydawalo mi sie, ze zyjemy juz w 21)
co najmniej dziwne

> dalej mamy o pamieci:
> swap file size: 103 MB (po cholere plik wymiany, jesli memory load
> jest tylko 61%).
nie napisales, jaki to system. Jezeli siakis Windows to na domyslnych
ustawieniach swap jest zawsze, mozesz wylaczyc, ale do powaznej pracy
braknie RAMu

> dlaczego fdisk podaje sfalszowane dane?
fdisk nieco glupieje przy duzych dyskach. Lepiej uzyc innego narzedzia
(PM - komercyjny, Disk Druid - niekomercyjny)

> jeszcze jedna sprawa. nie da sie zainstalowac xpeka. podczas
> pierwszego restartu komputera robi sie czarny ekran i nic sie nie
> dzieje. o o chodzi?
Czy nie trzeba wtedy troche dluzej poczekac?
Pozdrawiam
Egghead

--
Linux? Powinni tego zabronić!