sprzet

Autor: Wojtek (wojtek.szremski_at_wp.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 13:28:57 MET DST

witam szanownyh grupowiczow!
jestem laikiem w tych sprawach, dlatego pytam Was:
zainstalowalem sobie program do benchmarku. miedzy innymi pokazuje on rozne
informacje na temat systemu. mam pentium iv 1.4, 256 sdramu. co jest tam
napisane:
current century: 20 (wydawalo mi sie, ze zyjemy juz w 21)
dalej mamy o pamieci:
swap file size: 103 MB (po cholere plik wymiany, jesli memory load jest
tylko 61%).
inna sprawa, to problem z partycjami
podczas partycjonowania fdiskiem wyskakuje informacja, ze dyska ma 25 GB, a
tak naprawde ma 60. dziele na partycje i okazuje sie pozniej przy
formatowania, ze partycja podstawowa ma 50 GB. dlaczego fdisk podaje
sfalszowane dane?
jeszcze jedna sprawa. nie da sie zainstalowac xpeka. podczas pierwszego
restartu komputera robi sie czarny ekran i nic sie nie dzieje. o o chodzi?
pozdrawiam,
wojtek