Re: jak wyjac jeden z dyskow twardych w win 2000?

Autor: Tomek Jasinski (tom_jas_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sat 04 May 2002 - 12:06:27 MET DST

On Sat, 4 May 2002 11:19:04 +0200, "Wodzu" <wodzu99_at_interia.pl> wrote:

>musisz w managerze urządzeń od instalować dysk, który chcesz wypiąć, a
>tym momencie znikają ikonki napędu z "Mój komputer" i w tym momencie
>śmiało możesz odpiąć zasilanie i taśmę danych z hdd i wyjąć sprzęt z
>obudowy

Działa, tylko trzeba pilnować tego, by w czasie włączania/wyłączania kabla
sygnałowego dysk był cały czas pod napięciem(kabel zasilający dołączony do
dysku) bo inaczej zwis(sprawdzone pod W2k).

--
Tomasz Jasiński                         Strój - na różowo; Ksiądz może
tomjas@_polbox.com                      Popisać się jakimś kawałem -