Re: jak wyjac jeden z dyskow twardych w win 2000?

Autor: Wodzu (wodzu99_at_interia.pl)
Data: Sat 04 May 2002 - 11:19:04 MET DST

Użytkownik <bepalka_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> chce odlaczyc dysk na ktorym nie ma systemu. czy bezpiecznie moge po
prostu odlaczyc kable? pytam bo mam smutne doswiadczenia po rozlaczeniu
jednego z dyskow pracujacych w win nt.

musisz w managerze urządzeń od instalować dysk, który chcesz wypiąć, a
tym momencie znikają ikonki napędu z "Mój komputer" i w tym momencie
śmiało możesz odpiąć zasilanie i taśmę danych z hdd i wyjąć sprzęt z
obudowy

--
"Latać każdy może troche lepiej lub trochę gorzej"
                                 Shrek