Re: Kręcenie celerona

Autor: bazio (bazio_at_go2.pl)
Data: Fri 03 May 2002 - 20:56:45 MET DST

B33rman napisał(a):

> Dowiedziałem sie że można w celeronnie 333A (m.in) odblokowac mnożnik
> zaklejając 21 nóżkę z tyłu o prawej. Mój kumpel to robił i mu poszło. Ja mam
> płytę A-trend BX-440B. Magistrale zmienia sie w biosie, a mnoznik jumperkami
> na płycie. Zaklejałem taśmą przeźroczystą - gufno, komp sie nie odpala.
> Odklejam - odpala sie. Zamalowuje lakierem do paznokci - nie odpala sie. Po
> kilku próbach znudziło mi się. Co jest? W czym tkwi problem.

gdy zaklejasz ta nozke ,regulujesz tylko fsb co daje 100mhz fsb.
teraz dalej,masz mnoznik 5 co przy 100 mhz fsb daje 500mhz,
musisz wiec albo podniesc napiecie na plycie albo dac lepsze
chlodzenie,zeby ci sie komp odpalil.
albo poprostu masz pecha i twoj procek na tyle nie pojdzie

W CELERONACH(ANI INNYCH PROCKACH INTELA) NIE MOZNA ODBLOKOWAC MNOZNIKA
ludzie zapamietajcie to sobie

--
-================Baltazar "bazio" Bieniek(13)=================-
-==Athlon 1,33 ghz, Kobian KT266a FSX(ECS K7VTA3A),128mb DDR==-