Kręcenie celerona

Autor: B33rman (b33rman_at_go2.pl)
Data: Fri 03 May 2002 - 20:06:23 MET DST

Dowiedziałem sie że można w celeronnie 333A (m.in) odblokowac mnożnik
zaklejając 21 nóżkę z tyłu o prawej. Mój kumpel to robił i mu poszło. Ja mam
płytę A-trend BX-440B. Magistrale zmienia sie w biosie, a mnoznik jumperkami
na płycie. Zaklejałem taśmą przeźroczystą - gufno, komp sie nie odpala.
Odklejam - odpala sie. Zamalowuje lakierem do paznokci - nie odpala sie. Po
kilku próbach znudziło mi się. Co jest? W czym tkwi problem.