Re: RATUNKU Padniety dysk

Autor: Straits (straits_nospam_at_go2.pl)
Data: Fri 03 May 2002 - 19:40:42 MET DST

> Niestety nic nie widać takiego. No może na jednej kości zeskrobałem
> odrobinkę dziwnego nalotu i chyba pachnie ona trochę spalenizną. Tak mi
się
> przynajmniej wydaje w porównaniu z innymi większymi kostkami na tej
płytce.
> Ta "pachnąca" kostka ma oznaczenie:
> 23400278-002
> BA8HY0018
> TAIWAN

Taki kwadracik o wymiarach 1,3 cm x 1,3 cm ??? Jak chcesz, to ja mam
234001090533
1980B9823
MALESYA

Jak będziesz chciał naprawić, to mogę Ci wysłać.... oczywiście bez kosztów z
Twojej strony. Jeszcze się zorientuję, czym się różnią... i znajdź jakiegoś
elektronika, co by Ci to przylutował. Kość nie powinna mieś żadnego
nalotu.... po prostu się spaliła... ja mam płytkę od dysku ST32122A (2GB) i
pewnie nie będzie pasowała...