Odp: RATUNKU Padniety dysk

Autor: JerzyK (jotemka_at_polbox.com)
Data: Fri 03 May 2002 - 19:03:07 MET DST

Użytkownik Straits <straits_nospam_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aauciv$u0k$1_at_szmaragd.futuro.pl...
> Mógł się spalić (tak jak u mnie) silnik... więc przekładanie talerzy i tak
> jest niezbędne... ale popatrz na płytkę i spróbuj napisać, czy jakiś
element
> podejrzanie zczerniał, zrobił się większy... etc.. albo podeślij skan...
> może jakoś zaradzimy.

Niestety nic nie widać takiego. No może na jednej kości zeskrobałem
odrobinkę dziwnego nalotu i chyba pachnie ona trochę spalenizną. Tak mi się
przynajmniej wydaje w porównaniu z innymi większymi kostkami na tej płytce.
Ta "pachnąca" kostka ma oznaczenie:
23400278-002
BA8HY0018
TAIWAN