Re: Wybor monitora.

Autor: Michal Dwuznik (Michal.Dwuznik_at_cern.ch)
Data: Fri 03 May 2002 - 12:27:11 MET DST

   Tak przy okazji przypomniało mi się:
Kilka razy spotkałem się z sytuacją kupowania przez instytucje komputera dla
pracownika na zasadzie:
Mamy X kasy na sprzęt - jaki najlepszy monitor możemy kupić żeby za
pozostałe pieniądze dało się
kupić przyzwoitego kompa...
To jest IMHO w przypadku szanowania własnego wzroku właściwa polityka,
monitor jest najdłużej "żyjącą" częścią, pare klatek niżej w Q3 można
przeżyć, troche dłuższe symulacje dają szansę na dokończenie kawy ..

Przelicz pierwsze pomysły kupowania Super Maszyny, zrzuć procek na przykład
z 1.8 na 1.4,
daj mniej pamieci (bo najłatwiej dokupić), pomyśl czy na pewno nie możesz
się obejść bez świetnej karty muzycznej (bo szum wentylatora i tak maskuje
pare db S/N z karty, badziewne głosniki tez nie pomagaja), i uzyskaną kasę
przerzuć w monitor, o ile oczywiście kompa masz nie dla ozdoby jak w
niektorych urzędach.

Pozdrawiam i życzę jak najmniej wizyt u okulisty
Michał

PS: Okulary nosze od 18 lat, czyli od I klasy podstawówki i najdłużej
siedząc przy kompie mam najsłabsze okulary w rodzinie, ale może to nie ma
związku