Re: Riva Vanta vs. Ati RADEON 7000 64MB TV

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Fri 03 May 2002 - 11:30:26 MET DST

cut

> Czy Ati (jak w temacie) to dobry wybór ? Zaznaczam, ze nie interesują
> mnie karty firmy nVidia. Chodzi mi o przyspieszenie maszynki i
> polepszenie jakości - karta musi mieć FSAA i dobrą ostrość w trybie
> tekstowym(konsola tekstowa) i 2D(Biurowe) oraz ładnie pokazywać
> DiVX/DVD(sprzętowe skalowanie!). Mogłaby być trochę szybsza niż obecna
> Vanta...

> Cena nie może przekroczyć 300zł. Co lepszego polecacie ?
>
> Będę wdzięczny za pomoc i wskazówki.
>
> PS: Gram tylko w 'Driver' firmy GT Interactive - Quake mnie nie
> interesuje.
> [...]

Mam karte ATI Radeon 7000 i spelni ona wszystkie wymienione przez Ciebie
oczekiwania (do gier 3D troche slaba, ale nie gram) Jak masz do wydania 300
zl kup na pamieciach DDR i raczej markowa (najlepiej oryginalna ATI lub np,
Gigabyte) . Ja wyprobowalem kilka od roznych producentow, wybralem Gigabyte
oprocz tego, ze byl jakosciowo lepszy od innych (jedna - firmy ST Lab ,
nawiasem mowiac totalny syf, zawieszala sie w czasie testu 3Dmark z powodu
przegrzania pomimo tego, ze byla fabrycznie niedotaktowana o 20MHz) to w
porownywalnej cenie z innymi dostalem w pudelku program do odtwarzania DVD
PowerDVD wersja 4,0 oraz 3 gierki wersja full.

Robert P.