Riva Vanta vs. Ati RADEON 7000 64MB TV

Autor: Marcin Wojtczuk (r00t_at_boo.pl)
Data: Fri 03 May 2002 - 00:41:37 MET DST

Mam Rivę Vantę 16MB AGP. Ta karta ssie ;-)
Jest powolna i nie ma antyaliasingu na pełnym ekranie (FSAA).

Czy Ati (jak w temacie) to dobry wybór ? Zaznaczam, ze nie interesują
mnie karty firmy nVidia. Chodzi mi o przyspieszenie maszynki i
polepszenie jakości - karta musi mieć FSAA i dobrą ostrość w trybie
tekstowym(konsola tekstowa) i 2D(Biurowe) oraz ładnie pokazywać
DiVX/DVD(sprzętowe skalowanie!). Mogłaby być trochę szybsza niż obecna
Vanta...

Reszta sprzętu: PIII 500 (docelowo Duron 1GHz), Monitor 15`` (bez zmian
przez kilka lat). Płyta Abit (Docelowo ECS na SiS).

Cena nie może przekroczyć 300zł. Co lepszego polecacie ?

Będę wdzięczny za pomoc i wskazówki.

PS: Gram tylko w 'Driver' firmy GT Interactive - Quake mnie nie
interesuje.

--
  [ FastViper ] [ http://boo.pl/~fastviper ]
Failure is not an option. It comes bundled with your Microsoft product.